Overstappen

Overstappen naar SKV

Overstappen is zo geregeld met onze overstapservice. Wij zeggen jouw huidige abonnement op en zorgen ervoor dat je niet zonder diensten komt te zitten of met dubbele lasten te maken krijgt.

De overstap is in 4 stappen geregeld: 

1. Controleer je contract(en) bij je huidige aanbieder. Zo weet je vanaf wanneer je kosteloos kunt overstappen en voorkom je dubbele kosten. Ga je verhuizen? Dan dien je zelf op te zeggen bij je huidige provider. Maak je gebruik van een e-mailadres van je huidige provider? Na de overstapdatum verlies je mogelijk de toegang tot dit e-mailadres. Kijk op de website van je huidige aanbieder voor meer informatie.

2. Doe je aanmelding via de website of bel ons op telefoonnummer 0598-626417

3. Bij het inplannen van de installatieafspraak kun je aangeven of je gebruik wilt maken van de overstapservice.

4. Als je nieuwe abonnement is opgeleverd, zal je abonnement bij de oude aanbieder automatisch stoppen.

Regel je je overstap liever zelf of staat je vorige provider niet in de lijst van aangesloten providers?

In dat geval dien je zelf met je oude provider contact op te nemen om op te zeggen.

Overstappen naar een andere provider

Stap je over naar een andere provider, dan kan je nieuwe provider de overstap voor je regelen. Kijk voor meer informatie op de website van je nieuwe provider of op Overstapservice Consumenten. Hier vind je ook de lijst met providers die de overstapservice aanbieden.

E-mailadressen

Nadat je abonnement is beëindigd, behoud je nog 6 maanden kosteloos toegang tot je e-mailadressen van SKV.